A més de Terrassa, altres ciutats han fet passos encaminats a la gestió directa. L’AMAP agrupa set municipis que treballen en aquest sentit
Notícia publicada originalment a El Periódico el 7 de setembre de 2017
Veure font: https://www.elperiodico.cat/ca/barcelona/20170907/aixi-es-lonada-de-municipalitzacio-de-serveis-6271456