Skip to content

Logo AMAP. Associació de Municipis i Entitats per l'Aigua Pública

  • Català
  • Castellano
  • Inici
  • Presentació
    • Presentació
    • Actuacions i Memòries
    • Organització i Governança
    • Estatuts
    • Constitució de l’AMAP
  • Membres
  • Actualitat
    • Notícies
    • Recull de premsa
    • Transparència
    • Butlletins
    • Videos
  • Agenda
  • Documentació
    • 1er Congrés de la Gestió Pública del Servei d’Aigua
    • Participació ciutadana i governança de l’aigua
    • Operadors públics
    • Remunicipalització de la gestió de l’aigua
    • Documents de gestió
    • Debat i reflexió
    • Dret Humà a l’Aigua i el Sanejament
    • Recuperació de serveis públics
  • Contacte

El Periódico

Font: El Periódico

Així és l’onada de municipalització de serveis

7 de setembre de 20177 d'abril de 2025

A més de Terrassa, altres ciutats han fet passos encaminats a la gestió directa. L’AMAP agrupa set municipis que treballen en aquest sentit

Notícia publicada originalment a El Periódico el 7 de setembre de 2017

Veure font: https://www.elperiodico.cat/ca/barcelona/20170907/aixi-es-lonada-de-municipalitzacio-de-serveis-6271456

AMAP. Associació de Municipis i Entitats per l’Aigua Pública

Avís legal

Twitter Instagram Facebook