L’Observatori de l’Aigua de Terrassa (OAT) defensa Taigua i acusa Mina d’actuar amb mala fe

L’OAT ha sortit al pas de les informacions que busquen desacreditar la gestió pública de Taigua. En un comunicat, l’entitat ha acusat els grups de poder del sector privat, d’intentar posar en qüestió la remunicipalització del servei d’abastament d’aigua de Terrassa. Ans al contrari, en matèria d’inversions, en els seus primers sis anys, Taigua ha superat en dues vegades la inversió màxima que Mina va fer en els seus últims nou anys de gestió.

Comparteix: