Es constitueix l’Associació Catalana de Municipis i Entitats per a la Gestió Pública de l’Aigua

Barcelona, Badalona, Cerdanyola del Vallès, El Prat de Llobregat, Sabadell, Santa Coloma de Gramenet i Terrassa constitueixen l’Associació Catalana de Municipis i Entitats per a l’Aigua Pública (AMAP)

La Comissió Executiva quedarà conformada per tots els municipis fundadors, assumint Barcelona la presidència i El Prat de Llobregat la vicepresidència. A l’Associació, també s’incorporen nous integrants, les empreses públiques Barcelona Cicle de l’Aigua i Aigües del Prat i l’entitat Enginyeria sense Fronteres

L’Associació té com objectiu principal difondre i promoure la gestió pública de l’aigua, així com donar suport a tots aquells municipis que vulguin adoptar aquest model de gestió

Veure font: https://ajuntament.barcelona.cat/premsa/2018/01/31/es-constitueix-lassociacio-catalana-de-municipis-i-entitats-per-a-la-gestio-publica-de-laigua/

Comparteix: