“Parlem d’Aigua” – Jornada sobre el Dret humà a l’aigua a Terrassa
Dissabte, 12 novembre 2022 - 9:30 - 13:30
Casal cívic Vapor Gran de Terrassa
Passeig del Vapor Gran, 39
Terrassa, + Mapa de Google
Terrassa, + Mapa de Google

L’OAT està preparant els últims detalls per gaudir d’una profitosa jornada de ponències i treball comú sobre l’aigua pública.
US CONVIDEM a “PARLEM D’AIGUA” La primera jornada pública a Terrassa sobre el Dret Humà a l’Aigua.
A càrrec de:
- Gonzalo Marín – Red de Agua Pública
- Cristina Barberà – d’@esfcatalunya
- Dolors Frigola – @observatoriaiguaterrassa
Dissabte, 12 de novembre de 9:30 h a 13:30 h.
Al Casal cívic Vapor Gran de Terrassa (Passeig del Vapor Gran, 39)
Entrada lliure Us hi esperem!!!
PROGRAMA: Ponències i debat.
Parlem d’Aigua – 1ªJornada pública a Terrassa sobre el Dret Humà a l’Aigua.
Ponències:
- Què és el Mínim Vital d’Aigua i quines propostes s’estan treballant?: Gonzalo Marín (Red de Agua Pública -RAP)
- Cap a una Tarifació social garantista: Noves propostes per a la Tarifa Social de l’aigua: (Cristina Barberà d’Enginyeria Sense Fronteres – ESF)
- Què està fent l’Observatori de l’Aigua per a l’aplicació del Dret humà a l’aigua a la nostra ciutat? (Grup DHAiJS – OAT)
- Debat obert