La gestió pública de l’aigua al Vallès Oriental
Dilluns, 15 maig 2023 - 10:00 - 11:30

En el marc de la Fira de St. Isidre de Cardedeu, juntament amb l’Ajuntament de Cardedeu, organitzem aquest debat al voltant de la gestió pública al Vallès Orienta. Comptarem amb:
– Enric Olivé, alcalde de Cardedeu, municipi en procés de recuperar la gestió directa de l’aigua el 2026
– Pere Rodríguez, alcalde de Montmeló, municipi amb gestió directa de l’aigua
– Raül Valentín, alcalde de St. Antoni de Vilamajor, municipi en procés de recuperar la gestió directa de l’aigua aquest 2023
– Joan Pons, alcalde de Vilalba Sasserra, municipi que va recuperar la gestió pública de l’aigua el 2014