Innovació en la digitalització del cicle de l’aigua en el marc del PERTE: reptes i aprenentatges
Dijous, 8 maig 2025 - 9:30 - Divendres, 9 maig 2025 - 14:00
Museu de l’Aigua i el Tèxtil, Manresa
Manresa,
+ Mapa de Google

Els propers dies 8 i 9 de maig, Aigües de Manresa organitza una jornada sobre els PERTE de digitalització del cicle urbà de l’aigua.
Aquest esdeveniment es convertirà en un punt de trobada per a operadores de tot Espanya i obert a tot el sector de l’aigua. El programa inclou la presentació de totes les novetats relacionades amb el PERTE per part del MITECO i l’intercanvi de bones pràctiques, aprenentatges i casos de diferents PERTE de tota Espanya, píndoles tècniques sobre noves tecnologies, taules rodones de debat i presentacions sobre la implementació de tecnologies digitals al sector de l’aigua.: